Perchè hè necessariu di riscalda u moldu?

I muffa di plastica sò strumenti cumuni per a produzzione di prudutti di plastica, è assai persone volenu sapè perchè hè necessariu di riscalda i muffa durante u prucessu.

 

Prima di tuttu, a temperatura di u muffa influenza a qualità di l'aspettu, a contrazione, u ciculu di iniezione è a deformazione di u pruduttu.A temperatura di u muffa alta o bassa averà effetti diffirenti nantu à e diverse materiali.Per i termoplastici, una temperatura alta di u muffa di solitu migliurà l'aspettu è u flussu, cù u svantaghju di allargà u tempu di rinfrescante è u ciculu d'iniezione, mentre chì una temperatura di u muffa bassa affettarà a diminuzione di u pruduttu.Per i plastichi thermoset, a temperatura di u muffa alta riduce u tempu di ciculu.Inoltre, per a trasfurmazioni di plastica, a temperatura di u muffa alta riduce u tempu di plastificazione è i tempi di ciculu.

 

Siconda, i vantaghji di u riscaldamentu di u muffa sò di assicurà chì ustampatu à iniezionee parti righjunghjenu rapidamente a temperatura specifica.

Diverse materie prime plastiche anu diverse temperature di dissoluzione.Quandu u moldu hè stallatu prima, u muffa hè à a temperatura di l'ambienti, in quale tempu a materia prima dissoluta calda sò injected in u moldu, per via di a grande diferenza di temperatura, hè faciule per causà difetti cum'è filigrana nantu à a superficia di l'iniezione. parti è grande tolleranza dimensionale.Solu dopu à un periudu di iniezione, a temperatura di u moldu cresce, è i travaglii di pruduzzione è di produzzione seranu nurmali.Se a temperatura di u moldu ùn hè micca migliuratu, allora i prudutti sò basamenti inferiori.

 

U cambiamentu di u clima caldu è friddu influenzerà ancu a temperatura di u moldu.Quandu u clima hè caldu, calendu u moldu, a so temperatura s'eleva più veloce, quandu u clima hè fretu, hè più lento.Dunque, avemu da elevà a temperatura di u muffa da u tubu di riscaldamentu di u muffa, o preriscalda u muffa prima di l'iniezione, cum'è un modu per assicurà a produzzione rapida di u muffa.

Hè devi esse nutatu chì più altu hè a temperatura di u moldu, u megliu hè.Sè a tampiratura hè troppu altu, i prudutti ùn sarà facirmenti caccià fora è certi lochi hannu un fenomenu film sticky, cusì hè assai impurtante à cuntrullà a temperatura muffa bè.

 

U seguitu hè di presentà u rolu di a macchina di temperatura di u muffa.

A macchina di a temperatura di u muffa hè aduprata per riscalda u muffa è mantene a so temperatura di travagliu, per ottene u scopu di a qualità stabile di i pezzi stampati iniezione è ottimisà u tempu di trasfurmazioni.In l'industria di l'iniezione, a temperatura di u muffa hà un rolu decisivu in a qualità di e parti stampate per iniezione è u tempu di stampa di iniezione.Dunque, u cuntrollu di u equilibriu di u calore di u cuntrollu di a temperatura di u muffa è a cunduzione di u calore di u muffa hè a chjave per pruduce pezzi stampati per iniezione.Dentru u muffa, u calore purtatu da u termoplasticu serà trasferitu à l'acciaio di u moldu per via di a radiazione termale, è questu calore serà ancu trasferitu à u fluidu di cunduzzione di calore per via di cunvezione è à u quadru di u muffa per via di a radiazione termale, è u rolu di u muffa. controller di temperatura hè di assorbe stu calore.

U moldu di plastica hè un strumentu cumuni per a produzzione di prudutti di plastica, avà sapete perchè u moldu deve esse riscaldatu!

 


Tempu di pubblicazione: 12-10-2022

Cunnette

Dàci un gridu
Sè avete un schedariu di disegnu 3D / 2D pò furnisce a nostra riferenza, mandate direttamente per email.
Ricevi l'aghjurnamenti per email

Mandate u vostru messagiu à noi: