Chì ci hè a diffarenza trà stampi à iniezione è stampi die-casting?

Quandu si tratta di stampi, a ghjente spessu associa i stampi di fusionestampi à iniezione, ma in fattu a diffarenza trà elli hè sempre assai significativa.Cum'è a fusione a pressione hè u prucessu di riempie una cavità di muffa cù metalli liquidi o semi-liquidi à un ritmu assai altu è solidificà sottu pressione per ottene una fusione.Giniralmenti usatu in metallu, mentri injection molding hè injection molding, u mètudu principale di molding termoplastica, termoplastica hè fatta di resina termoplastica, chì pò esse ripetutamente riscaldatu per ammorbidisce è rinfriscà à solidificà, un prucessu fisicu, reversibile, chì significa chì pò esse. usatu cum'è plastica riciclata.

Differenze trà stampi die-casting è stampi di plastica.

1. A prissioni d'iniezione di stampi di die-casting hè altu, cusì i requisiti di u mudellu sò relativamente grossi per impediscenu a deformazione.

2.The porta di muffa die-casting hè sfarente da quellu di muffa di iniezione, chì esige alta pressione per fà u cune di diversione per rumpia u flussu di materiale.

3.Die-casting muffa ùn hà micca bisognu di sbuccà u kernel die, perchè a temperatura in a cavità di u muffa hè più di 700 gradi quandu u funziunamentu, cusì ogni muffa hè equivalenti à una volta, a cavità di muffa diventerà più dura è più dura, mentri i stampi di iniezione generale deve esse spentu à HRC52 o più.

4.Die-casting muffa giniralmenti cavità à u trattamentu di nitrurazione, per impediscenu a cavità appiccicosa di lega.

5.Generally muffa die-casting sò più currusivu, a superficia esterna hè generalmente trattamentu blu.

6.Compared with injection moulds, die-casting molds hannu un clearance più grande di e parti mobile (cum'è u slider core), perchè l'alta temperatura di u prucessu di die-casting pruvucarà espansione termale.Se a liberazione hè troppu chjuca, pruvucarà u muffa à catturà.

7. U die-casting superficia parting di muffa cù qualchi esigenze supiriuri, perchè a liquidità di lega hè assai megliu cà plastica, alta temperatura è flussu di materia high pressure da a superficia parting vi vola fora assai periculosa.

8. Muffa injection giniralmenti s'appoghjanu nant'à pins ejector, superfici parting, etc pò esse esauritu, muffa die-casting deve apre grooves di scarico è cullizzioni di sacchetti slag (per cullà a testa materiale friddu).

9. Molding inconsistente, die-casting muffa injection vitezza, una rùbbrica di prissioni injection.I muffa di plastica sò generalmente injected in parechje sezioni, tenendu a pressione.

10. Die-casting muffa per dui piastra muffa una volta aperta muffa, muffa plastica differente struttura prodottu ùn hè micca listessu.

 

In più, muffa plastica è muffa die-casting in a pruduzzioni di azzaru hè differente;muffa plastica sò generalmente usati S136 718 NAK80, T8, T10 è altri azzaru, mentri muffa die-casting sò principarmenti usatu 3Cr2, SKD61, H13 tali azzaru resistenti à u calore.

 


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022

Cunnette

Dàci un gridu
Sè avete un schedariu di disegnu 3D / 2D pò furnisce a nostra riferenza, mandate direttamente per email.
Ricevi l'aghjurnamenti per email

Mandate u vostru messagiu à noi: