Chì fattori ponu influenzà a vita di un muffa?

Ogni ughjettu hà una certa vita di serviziu, è i muffa di iniezione ùn sò micca eccezzioni.A vita di unmuffa d'iniezionehè unu di l'indicatori impurtanti per valutà a qualità di un settore di stampi d'iniezione, chì sò affettati da una varietà di fatturi, è solu cù una cunniscenza cumpleta di elli pudemu pruduce stampi chì duranu più.I fatturi chì affettanu a vita di i stampi di iniezione sò i seguenti.

1

1- Disegnu di struttura di muffa

Se a struttura di un muffa hè ragiunate cuncepitu, allora pò riduce in modu efficace a capacità di carica di ogni parte di u muffa.Quandu a capacità portante hè ridutta, a pussibilità di reazzione di fatigue in ogni parte di u moldu serà ridutta, allargendu cusì a vita di serviziu di u moldu.

2-Materiale di muffa

L'scelta di materiale di muffa hà una certa influenza nantu à u so usu.Se sceglite un materiale d'alta prestazione cù una forte capacità portante è una longa vita di serviziu, per quessa, a vita di un muffa diventerà più longa.

Muffa di pannellu di cuntrollu (1)

3- Tecnulugia di fabricazione è trasfurmazioni

In tuttu u prucessu, ogni parte di u ligame di trasfurmazioni avarà un certu impattu nantu à a so resistenza à l'usura. Se a superficia di u moldu hè ruvida o in u trattamentu termale è altri aspetti di u prublema, allora a so vita serà accurtata.Dunque, migliurà u prucessu di fabricazione hè ancu un bonu modu per allargà in modu efficace a vita di un muffa.

4-U usu di muffa

A vita di un muffa pò avè un impattu significativu nantu à l'usu di u muffa, l'usu di u prucessu se a capacità di a temperatura di u muffa, a temperatura è u nùmeru di prublemi di dati, etc., pruvucarà a so vita di serviziu. per accurtà, cusì in u prucessu di usu deve esse un cuntrollu precisu di e dati di e diverse parti, per evitari l'usu di u muffa causatu da l'anzianu. è fà un bonu travagliu di pulizia di muffa, lubricazione è altri travaglii, per allargà in modu efficace a vita di serviziu.

 

Capisce sti fattori chì affettanu a vita di u muffa, in modu à a produzzione di fabricazione ogni ghjornu, per ottene più eccellenza in l'effettu di pruduce una vita di serviziu più longa di u muffa.


Tempu di Postu: Nov-23-2022

Cunnette

Dàci un gridu
Sè avete un schedariu di disegnu 3D / 2D pò furnisce a nostra riferenza, mandate direttamente per email.
Ricevi l'aghjurnamenti per email

Mandate u vostru messagiu à noi: