Differenze di prucessu trà stampa 3D è CNC tradiziunale

Originariamente creatu cum'è un metudu di prototipu rapidu,stampa 3D, cunnisciutu ancu a fabricazione additiva, hà evolutu in un veru prucessu di fabricazione.L'imprese 3D permettenu à l'ingegneri è à l'imprese di pruduce prototipi è prudutti d'usu finale à u stessu tempu, offrendu vantaghji significativi annantu à i prucessi di fabricazione tradiziunali.Questi vantaghji includenu l'abilità di a persunalizazione di massa, l'aumentu di a libertà di cuncepimentu, chì permettenu un assemblea ridutta è pò esse aduprata cum'è un prucessu efficae di costu per a produzzione di picculi lotti.

Allora chì sò e sferenze trà a tecnulugia di stampa 3D è l'attuale tradiziunale stabilituprocessi CNC?

1 - Differenze in i materiali

I materiali principali utilizati per a stampa 3D sò resina liquida (SLA), polvere di nylon (SLS), polvere di metallu (SLM) è filu (FDM).Resine liquidi, polveri di nylon è polveri metalliche custituiscenu a maiò parte di u mercatu per a stampa industriale 3D.

I materiali utilizati per a machining CNC sò tutti un pezzu di lamiera, misurata da a lunghezza, a larghezza, l'altezza è l'usura di a parte, è dopu tagliate à a dimensione currispundenti per a trasfurmazioni, a selezzione di materiali di machining CNC cà a stampa 3D, hardware generale è plastica. sheet metal pò esse CNC machined, è a densità di i parti furmatu hè megliu cà stampa 3D.

2 - Differenze in i parti per via di i principii di molding

A stampa 3D hè u prucessu di taglià un mudellu in N strati / N punti è poi impilà in sequenza, stratu per stratu / pocu per pocu, cum'è i blocchi di costruzione.A stampa 3D hè dunque efficace in a lavorazione di parti strutturali cumplesse cum'è e parti scheletrate, mentre chì a lavorazione CNC di e parti scheletrate hè difficiule da ottene.

A lavorazione CNC hè una fabricazione sottrattiva, induve diverse arnesi chì funzionanu à alta velocità taglianu e parti richieste secondu un percorsu d'utensili programatu.Per quessa, a machining CNC pò esse trattata solu cù un certu gradu di curvatura di i angoli arrotondati, l'angle recto esterno CNC machining ùn hè micca un prublema, ma ùn pò micca esse direttamente machinatu fora di l'angolo recto internu, per esse ottinutu attraversu filu di taglio / EDM. è altri prucessi.Inoltre, per e superfici curve, a lavorazione CNC di e superfici curve richiede u tempu è pò facilmente lascià linee visibili nantu à a parte se u persunale di prugrammazione è operatore ùn hè micca abbastanza espertu.Per i pezzi cù anguli retti interni o spazii più curvi, a stampa 3D ùn hè micca cusì difficiule di machinà.

3 - Differenzi in u software operativu

A maiò parte di u software di slicing per a stampa 3D hè simplice per uperà è hè attualmente ottimizzata per esse assai simplice è u supportu pò esse generatu automaticamente, per quessa, a stampa 3D pò esse popularizzata à l'utilizatori individuali.

U software di prugrammazione CNC hè assai più cumplessu è richiede prufessiunali per uperà, più un operatore CNC per operà a macchina CNC.

4 - Pagina di funziunamentu di prugrammazione CNC

Una parte pò avè parechje opzioni di machining CNC è hè assai cumplessu di prugramma.A stampa 3D, invece, hè relativamente simplice postu chì a piazza di a parte hà un picculu impattu nantu à u tempu di trasfurmazioni è i consumabili.

5 - Differenzi in u post-processamentu

Ci sò poche opzioni di post-processing per i pezzi stampati in 3D, in generale sabbiatura, sabbiatura, sbavatura, tintura, etc. In più di sabbiatura, sabbiatura d'oliu è sbavatura, ci sò ancu electroplating, serigrafia, tampografia, ossidazione di metalli, incisione laser. , sabbiatura e così via.

In sintesi, u machining CNC è a stampa 3D anu i so vantaghji è svantaghji.A scelta di u prucessu di machining ghjustu hè ancu più impurtante.


Tempu di Postu: Nov-02-2022

Cunnette

Dàci un gridu
Sè avete un schedariu di disegnu 3D / 2D pò furnisce a nostra riferenza, mandate direttamente per email.
Ricevi l'aghjurnamenti per email

Mandate u vostru messagiu à noi: