Perchè i pezzi di muffa anu da esse trattati termicamente?

I pruprietà fisichi è chimichi di metalli in usu sò seriamenti inestabile per via di l'altu numeru di impurità in u prucessu di minieri.U prucessu di trattamentu termale pò purificà in modu efficace è migliurà a so purità interna, è a tecnulugia di trattamentu termale pò ancu rinfurzà a so migliione di qualità è ottimisà u so rendimentu attuale.U trattamentu termale hè un prucessu in quale un pezzu di travagliu hè riscaldatu in qualchì mediu, riscaldatu à una certa temperatura, mantinutu à quella temperatura per un certu periodu di tempu, è poi rinfriscatu à ritmi diffirenti.

 

Cum'è unu di i prucessi più impurtanti in a produzzione di materiali, a tecnulugia di trattamentu termale di metalli hà grandi vantaghji cumparatu cù altre tecnulugia di trasfurmazioni cumuni.I "quattru incendi" in u trattamentu termale di metalli si riferiscenu à l'annealing, nurmalizing, quenching (soluzione) è tempering (aging).Quandu u pezzu di travagliu hè riscaldatu è righjunghji una certa temperatura, hè annealed utilizendu tempi di mantene differenti secondu a dimensione di u travagliu è u materiale, è poi lentamente rinfriscatu.U scopu principale di l'annealing hè di riduce a durezza di u materiale, migliurà a plasticità di u materiale, facilità a trasfurmazioni sussegwente, riduce u stress residuale, è distribuisce uniformemente a cumpusizioni è l'urganizazione di u materiale.

 

A machining hè l'usu di e macchine utensili è l'equipaggiu per trasfurmà e parti di un prucessu di trasfurmazioni,machining di partiprima è dopu a trasfurmazioni serà u prucessu di trattamentu termale currispundente.U so rolu hè di.

1. Per sguassà u stress internu di u biancu.Soprattuttu utilizatu per fusioni, forgiatura, pezzi saldati.

2. Per migliurà e cundizioni di trasfurmazioni, cusì chì u materiale hè faciule di processà.Cum'è annealing, normalizing, etc.

3. Per migliurà a pruprietà meccanica generale di materiali metalliche.Cum'è trattamentu tempering.

4. Per migliurà a durezza di u materiale.Cum'è quenching, carburizing quenching, etc.

 

Per quessa, in più di a scelta raghjone di materiali è vari prucessi di furmazione, u prucessu di trattamentu termale hè spessu essenziale.

U trattamentu termale generalmente ùn cambia micca a forma è a cumpusizioni chimica generale di u travagliu, ma cambiendu a microstruttura in l'internu di a pezza, o cambiendu a cumpusizioni chimica di a superficia di a pezza, per dà o migliurà a prestazione di u travagliu in usu.Hè carattarizatu da una migliione di a qualità intrinseca di u travagliu, chì generalmente ùn hè micca visibile à l'occhiu nudu.


Tempu di Postu: Aug-17-2022

Cunnette

Dàci un gridu
Sè avete un schedariu di disegnu 3D / 2D pò furnisce a nostra riferenza, mandate direttamente per email.
Ricevi l'aghjurnamenti per email

Mandate u vostru messagiu à noi: