Chì sò i requisiti in a selezzione di materiali per stampi à iniezione?

A scelta di materiale perstampi à iniezionedetermina direttamente a qualità di u muffa, allora chì sò i requisiti basi in a selezzione di materiali?

1) Bona prestazione di trasfurmazioni meccanica

A pruduzzione di parti di muffa d'iniezione, a maiò parte di e quali sò compie da trasfurmazioni meccaniche.Una bona prestazione di trasfurmazioni meccanica hè necessaria per ottene un processu à alta velocità.Puderà allargà a vita di l'uttellu di trasfurmazioni, migliurà a prestazione di taglio, riduce a rugosità di a superficia, per ottene pezzi di muffa d'alta precisione.

2) Durezza di a superficia adatta è resistenza à l'usura

A rugosità di a superficia è a precisione dimensionale di i prudutti di plastica è a vita di serviziu di u muffa d'iniezione sò direttamente ligati à a rugosità, a durezza è a resistenza à l'usura di a superficia di u muffa d'iniezione.Per quessa, hè necessariu chì a superficia di muffa di u muffa d'iniezione hà abbastanza durezza, è a so durezza di quenching ùn deve esse micca menu di 55 HRC, per ottene una alta resistenza à l'usura è allargà a vita di serviziu di u muffa.

3) Forza è durezza abbastanza

Perchè u muffa d'iniezione hè sottumessu ripetutamente à a forza di clamping è a pressione d'iniezione di a cavità di u moldu in u prucessu di formatura, in particulare per i stampi d'iniezione di grande è mediana è cumplessu, u materiale di e parti di u muffa deve avè una forza alta è una bona tenacità per scuntrà i esigenze di usu.

4) Avè una bona prestazione di lucidatura

Per ottene una superficia alta lucida di i prudutti di plastica, a rugosità di a superficia di e parti stampate hè necessaria à esse chjuca, cusì esigene chì a superficia di e parti stampate sia pulita per riduce a rugosità di a superficia.Per assicurà a lucidabilità, u materiale sceltu ùn deve micca difetti cum'è impurità rugose di porosità.

5) Avè un bonu prucessu di trattamentu termale

I materiali di u moldu spessu s'appoghjanu à u trattamentu termale per ottene a durezza necessaria, chì esige una bona hardenability di u materiale.Parti di muffa di plastica iniezione sò spessu forma più cumplessa, chìnching per a trasfurmazioni hè più difficiuli, o ancu simpricimenti ùn pò esse trattatu, cusì i pezzi di muffa anu da pruvà à sceglie u trattamentu termale deformazione di i materiali chjuchi, per riduce a quantità di trasfurmazioni dopu à u trattamentu termale. .

6) Bona resistenza à a corrosione

Certi plastichi è i so additivi in ​​u molding pruduceranu gasi corrosivi, cusì l'scelta di i materiali di muffa d'iniezione deve avè un certu gradu di resistenza à a corrosione.Inoltre, u nichel, u cromu è altri metudi ponu esse usatu per migliurà a resistenza à a corrosione di a superficia di a cavità di u moldu.

7) Bona prestazione di trasfurmazioni di a superficia

I prudutti di plastica necessitanu una bella apparenza. A decorazione di u mudellu richiede un mudellu di incisione chimica nantu à a superficia di a cavità di u muffa, cusì u materiale di u muffa hè necessariu di incisione facilmente, mudellu chjaru, resistente à l'usura.


Tempu di Postu: Aug-10-2022

Cunnette

Dàci un gridu
Sè avete un schedariu di disegnu 3D / 2D pò furnisce a nostra riferenza, mandate direttamente per email.
Ricevi l'aghjurnamenti per email

Mandate u vostru messagiu à noi: