Prucessu di stampatura à iniezione di prudutti di plastica per l'apparecchi domestici

Nta l'ultimi anni, alcune novi tecnulugia di trasfurmazioni di plastica è novi equipaghji sò stati largamente utilizatimolduradi i prudutti di plastica di l'apparecchi di casa, cum'è l'injezione di precisione, a tecnulugia di prototipu rapidu è a tecnulugia di l'injezione di laminatura ecc.

1. Iniezione di precisione

Precisionestampaggio a iniezioneassicura alta precisione è ripetibilità in termini di taglia è pesu.

Macchine di stampatura à iniezione chì utilizanu sta tecnulugia ponu ottene iniezione d'alta pressione è alta velocità.Perchè u so metudu di cuntrollu hè di solitu un cuntrollu in circuitu apertu o chjusu, pò ottene un cuntrollu d'alta precisione di i paràmetri di u prucessu di iniezione.

In generale, l'iniezione di precisione richiede una precisione più alta di u muffa.Attualmente, assai imprese domestiche di macchine di plastica ponu pruduce macchine di stampa à iniezione di precisione chjuchi è mediu.

Fan

2. Rapid Prototyping Technology

A tecnulugia di prototipu rapidu pò ottene una piccula pruduzzione di pezzi di plastica senza stampi.

Attualmente, u più maturuprototipazione rapidai metudi includenu stampatura di scanning laser è stampatura di fotocuring liquidu, trà i quali u mètudu di stampa di scanning laser hè largamente utilizatu.L'equipaggiu di scanning laser hè cumpostu da fonte di luce laser, scanning device, dusting device è computer.U prucessu hè chì a testa laser cuntrullata da l'urdinatore scansa secondu una certa trajectoria.À a pusizione induve u laser passa, u micropowder plasticu hè riscaldatu è fusu è unitu.Dopu ogni scansione, u dispusitivu micropowder sprinkles una fina capa di powder.Un pruduttu cù una certa forma è grandezza hè furmatu cù scanning ripetutu.

Attualmente, ci sò alcune imprese domestiche chì ponu pruduce macchine di stampaggio di scanning laser è micropolveri di plastica, ma u rendiment di l'equipaggiu hè instabile.

più pulita

3. Tecnulugia laminata injection molding

Quandu s'utilice a tecnulugia di stampa di iniezione di laminazione, hè necessariu di chjappà a film plastica decorativa stampata speciale in u moldu prima di l'injection molding, finu à chì l'injection molding hè fattu.

In circustanze normali, a dumanda di stampi di plastica per i prudutti di plastica di l'apparecchi di casa hè assai grande.Per esempiu, un frigorificu o una lavatrice cumpletamente autumàtica hà bisognu di più di 100 pariglii di stampi di plastica, un climatizzatore hà bisognu di più di 20 pariglii, una TV di culore hà bisognu di 50-70 parigli di stampi di plastica.

À u listessu tempu, i requisiti tecnichi per i muffa di plastica sò relativamente alti, è u ciculu di trasfurmazioni hè spessu necessariu per esse u più curtu pussibule, chì prumove assai u sviluppu di u disignu di u moldu è a tecnulugia muderna di fabricazione di muffa.Inoltre, l'applicazione domestica di certi stampi difficiuli, cum'è stampi per iniezione di runner caldi è stampi per iniezione laminati hè gradualmente crescente.

Attualmente, i plastichi di l'apparecchi di casa si sviluppanu in a direzzione di u liggeru, i moduli di salute sò inizialmente riflessi, è u prezzu bassu hè diventatu un tema eternu.


Tempu di post: Apr-20-2022

Cunnette

Dàci un gridu
Sè avete un schedariu di disegnu 3D / 2D pò furnisce a nostra riferenza, mandate direttamente per email.
Ricevi l'aghjurnamenti per email

Mandate u vostru messagiu à noi: