Stampaggio a iniezione di materiale PP

U polipropilene (PP) hè un "polimeru additivu" termoplasticu fattu da a cumminazzioni di monomeri di propilenu.Hè adupratu in una varietà di applicazioni per include imballaggi per i prudutti di u cunsumadore, parti di plastica per diverse industrii cumprese l'industria automobilistica, dispusitivi speciali cum'è cerniere viventi è tessili.

1. Trattamentu di plastica.

Pure PP hè biancu avorio trasluzente è pò esse tintu in parechji culori.Per a tintura PP, solu u masterbatch di culore pò esse usatu in generalestampaggio a iniezionemachini.I prudutti utilizati à l'esternu sò generalmente pieni di stabilizzatori UV è negru di carbone.U rapportu di usu di materiali riciclati ùn deve esse più di 15%, altrimenti pruvucarà a caduta di forza è a descomposizione è a decolorazione.

2. Selezzione di machina injection molding

Perchè u PP hà una alta cristalinità.Hè necessaria una macchina di stampaggio a iniezione di computer cù una pressione di iniezione più alta è un cuntrollu in più tappe.A forza di clamping hè generalmente determinata à 3800t / m2, è u voluminu di iniezione hè 20% -85%.

3. Muffa è cuncepimentu di a porta

A temperatura di u muffa hè di 50-90 ℃, è a temperatura di u muffa alta hè aduprata per i requisiti di dimensioni più altu.A temperatura di u core hè più di 5 ℃ più bassu di a temperatura di a cavità, u diametru di u corridore hè 4-7 mm, a lunghezza di a porta di l'agulla hè 1-1,5 mm, è u diametru pò esse chjuca cum'è 0,7 mm.A lunghezza di a porta di u bordu hè u più corta pussibule, circa 0,7 mm, a prufundità hè a mità di u gruixu di u muru, è a larghezza hè duie volte u gruixu di u muru, è cresce gradualmente cù a lunghezza di u flussu di fusione in a cavità.U muffa deve avè una bona ventilazione.U foru di ventu hè 0,025-0,038 mm di prufundità è 1,5 mm di spessore.Per evitari marchi di scontri, aduprate una bocchetta grande è tonda è un corridore circular, è u gruixu di e coste deve esse chjucu.U spessore di i prudutti di l'omopolimeru PP ùn pò micca più di 3mm, altrimenti ci saranu bolle.

4. Temperature di fusione

U puntu di fusione di PP hè 160-175 ° C, è a temperatura di descomposizione hè 350 ° C, ma a temperatura di a temperatura ùn pò esse più di 275 ° C durante u prucessu di iniezione.A temperatura di a zona di fusione hè preferibile di 240 ° C.

5. vitezza injection

Per riduce u stress internu è a deformazione, l'iniezione d'alta velocità deve esse scelta, ma certi gradi di PP è di muffa ùn sò micca adattati.Se a superficia modellata appare cù strisce di luce è scure diffusa da a porta, l'iniezione di bassa velocità è a temperatura di u moldu più altu deve esse usata.

6. Melt adesivo back pressure

A pressione posteriore di l'adesiva di fusione di 5bar pò esse usata, è a pressione posteriore di u materiale di toner pò esse aghjustata in modu adattatu.

7. Iniezione è mantenimentu di pressione

Aduprate pressione di iniezione più altu (1500-1800bar) è mantene a pressione (circa 80% di a pressione di iniezione).Cambia à mantene a pressione à circa 95% di a corsa completa, è utilizate un tempu di mantene più longu.

8. Post-processamentu di i prudutti

Per prevene a cuntrazione è a deformazione causata da a post-cristalizazione, i prudutti in generale anu bisognu à immersi.d in acqua calda.


Tempu di Postu: Feb-25-2022

Cunnette

Dàci un gridu
Sè avete un schedariu di disegnu 3D / 2D pò furnisce a nostra riferenza, mandate direttamente per email.
Ricevi l'aghjurnamenti per email

Mandate u vostru messagiu à noi: