Stampaggio a iniezione di materiale PMMA

Material PMMA hè cumunimenti canusciutu comu plexiglass, acrilicu, etc. U nomu chimicu hè polymethyl metacrilate.PMMA hè un materiale micca tossicu è favuritu di l'ambiente.A funzione più grande hè una alta trasparenza, cù una trasmissione di luce di 92%.Quellu cù e migliori proprietà di luce, a trasmittanza UV hè ancu finu à u 75%, è u materiale PMMA hà ancu una bona stabilità chimica è resistenza à u clima.

 

I materiali acrilichi PMMA sò spessu usati cum'è fogli acrilichi, pellets plastichi acrilichi, scatuli di luci acrilichi, bagneri acrilichi, etc. I prudutti di l'applicazioni di u campu di l'automobile sò principalmente luci di coda di l'automobile, luci di signali, pannelli di strumenti, etc., l'industria farmaceutica (almacenamiento di sangue). cuntenituri), applicazioni industriali (dischi video, diffusori di luce) ), buttuni di prudutti elettronici (in particulare trasparenti), beni di cunsumu (tazzi di bevande, cartoleria, etc.).

 缩略图

A fluidità di u materiale PMMA hè peghju chè quella di PS è ABS, è a viscosità di fusione hè più sensible à i cambiamenti di temperatura.In u prucessu di mudificazione, a temperatura di l'iniezione hè principalmente aduprata per cambià a viscosità di fusione.PMMA hè un polimeru amorfu cù una temperatura di fusione più grande di 160 ℃ è una temperatura di descomposizione di 270 ℃.I metudi di formatura di i materiali PMMA includenu casting,stampaggio a iniezione, machining, termoformatura, etc.

 

1. Trattamentu di plastica

PMMA hà una certa absorption d'acqua, è u so tassu d'absorption d'acqua hè 0,3-0,4%, è a temperatura di l'injection molding deve esse sottu à 0,1%, di solitu 0,04%.A prisenza di l'acqua face chì a fusione pareva bolle, strisce di gas, è riduce a trasparenza.Allora deve esse seccu.A temperatura di secca hè 80-90 ℃, è u tempu hè più di 3 ore.

In certi casi, u 100% di u materiale riciclatu pò esse usatu.A quantità attuale dipende da i requisiti di qualità.Di solitu, pò esse più di 30%.U materiale riciclatu deve evità a contaminazione, altrimenti affetterà a chiarezza è e proprietà di u pruduttu finitu.

2. Selezzione di machina injection molding

PMMA ùn hà micca esigenze speciali per e macchine di stampaggio a iniezione.A causa di a so alta viscosità di fusione, hè necessariu una scanalatura di vite profonda è un orificiu di bocca di diametru più grande.Se a forza di u pruduttu deve esse altu, un vitu cù un rapportu d'aspettu più grande deve esse usatu per a plastificazione à bassa temperatura.Inoltre, u PMMA deve esse guardatu in una tramoggia secca.

3. Muffa è cuncepimentu di a porta

A temperatura di u moldu pò esse 60 ℃-80 ℃.U diametru di u sprue deve currisponde à u taper internu.U megliu angulu hè 5 ° à 7 °.Se vulete inject 4mm o più prudutti, l'angulu deve esse 7 °, è u diametru di u sprue deve esse 8 °.À 10 mm, a lunghezza generale di a porta ùn deve micca più di 50 mm.Per i prudutti cù un grossu di u muru menu di 4 mm, u diametru di u corridore deve esse 6-8 mm, è per i prudutti cù un grossu di u muru più grande di 4 mm, u diametru di u corridore deve esse 8-12 mm.

A prufundità di e porte diagonali, fan-shaped è verticali deve esse 0,7 à 0,9t (t hè u gruixu di u muru di u pruduttu), è u diametru di a porta di l'agulla deve esse 0,8 à 2mm;per a viscosità bassa, deve esse usata una dimensione più chjuca.I buchi di ventilazione cumuni sò da 0,05 à 0,07 mm di prufundità è 6 mm di larghezza.A pendenza di demolding hè trà 30′-1 ° è 35′-1 ° 30 ° in a parte di cavità.

4. Temperature di fusione

Pò esse misurata da u metudu di iniezione d'aria: da 210 ℃ à 270 ℃, secondu l'infurmazioni furnite da u fornitore.

5. Temperature injection

L'injezione rapida pò esse usata, ma per evitari un altu stress internu, l'injection multi-stage deve esse usata, cum'è lentu-fast-slow, etc. Quandu injecting parti grossi, utilizate lentu veloce.

6. Tempu di residenza

Se a temperatura hè 260 ℃, u tempu di residenza ùn deve micca più di 10 minuti, è se a temperatura hè 270 ℃, u tempu di residenza ùn deve micca più di 8 minuti.


Tempu di Post: 25-May-2022

Cunnette

Dàci un gridu
Sè avete un schedariu di disegnu 3D / 2D pò furnisce a nostra riferenza, mandate direttamente per email.
Ricevi l'aghjurnamenti per email

Mandate u vostru messagiu à noi: