Prestazione di furmazione di PBT

1) PBT hà una bassu igroscopicità, ma hè più sensibile à l'umidità à alta temperatura.Degraderà e molécule PBT durante umolduraprucessu, scurisce u culore è pruduce spots nantu à a superficia, cusì deve esse di solitu seccu.

2) A fusione di PBT hà una fluidità eccellente, cusì hè faciule per furmà prudutti di pareti sottili, di forma cumplessa, ma fate attenzione à u lampeggiamentu di u muffa è a sbavatura di l'ugelli.

3) PBT hà un puntu di fusione evidenti.Quandu a temperatura sopra à u puntu di fusione, a fluidità aumenta di colpu, cusì l'attenzione deve esse pagatu.

4) PBT hà un ristrettu intervallu di trasfurmazioni di muffa, cristallizza rapidamente quandu si raffredda, è una bona fluidità, chì hè soprattuttu adattata per l'iniezione rapida.

5) PBT hà un tassu di cuntrazione più grande è un intervallu di ritirata, è a differenza di freccia di ritirata in diverse direzzione hè più evidenti cà l'altri plastichi.

6) PBT hè assai sensibile à a risposta di tacche è anguli sharp.A cuncentrazione di stress hè prubabile di accade in queste pusizioni, chì riduce assai a capacità portante, è hè propensu à rupture quandu sottumessu à forza o impattu.Per quessa, questu deve esse attentu à u disignu di pezzi di plastica.Tutti i cantoni, in particulare i cantoni internu, anu da utilizà transizioni d'arcu quantu pussibule.

7) U tassu di allungamentu di PBT puru pò ghjunghje à 200%, cusì i prudutti cù depressioni più chjuchi ponu esse forzati fora di u moldu.In ogni casu, dopu à riempimentu di fibra di vetru o di riempimentu, u so allungamentu hè assai ridutta, è se ci sò depressioni in u pruduttu, u demolding forzatu ùn pò esse implementatu.

8) U corridore di u moldu PBT deve esse curtu è grossu s'ellu hè pussibule, è u corridore tondu avarà u megliu effettu.In generale, u PBT mudificatu è micca mudificatu pò esse usatu cù i corridori ordinali, ma u PBT rinfurzatu cù fibra di vetru pò avè solu boni risultati quandu si usa u modellu di runner caldu.

9) A porta di u puntu è a porta latente anu un grande effettu di cisura, chì pò riduce a viscosità apparente di a fusione PBT, chì conduce à u modellu.Hè una porta spessu usata.U diametru di a porta deve esse più grande.

10) A porta hè megliu per affruntà a cavità di u core o core, in modu per evità di spraying è minimizzà u riempimentu di a fusione quandu scorri in a cavità.Altrimenti, u pruduttu hè propensu à difetti di a superficia è deteriora u rendiment.


Tempu di Postu: Feb-18-2022

Cunnette

Dàci un gridu
Sè avete un schedariu di disegnu 3D / 2D pò furnisce a nostra riferenza, mandate direttamente per email.
Ricevi l'aghjurnamenti per email

Mandate u vostru messagiu à noi: