Chì sò l'applicazioni di i materiali TPE?

U materiale TPE hè un materiale elastomericu cumpostu mudificatu cù SEBS o SBS cum'è u materiale di basa.U so aspettu hè di particeddi granulari bianchi, traslucidi o trasparenti tondi o tagliati cù un intervallu di densità da 0,88 à 1,5 g/cm3.Havi un'eccellente resistenza à l'invecchiamentu, resistenza à l'usura è resistenza à a bassa temperatura, cù un intervallu di durezza di Shore 0-100A è un grande spaziu per l'aghjustamentu.Hè un novu tipu di materiale di gomma è plastica per rimpiazzà u PVC, chì ùn hè micca amichevule à l'ambiente.A gomma morbida TPE pò esse stampata per iniezione, estrusione, stampatura per soffiu è altri metudi di trasfurmazioni, è hè aduprata in certi guarnizioni di gomma, sigilli è pezzi di ricambio.A seguita hè l'intruduzione di materiale TPE in l'applicazione.

1-Use di serie di necessità quotidiane.

Perchè l'elastomeru termoplasticu TPE hà una bona resistenza à l'intemperie è à l'invecchiamentu, una bona dolcezza è una forza di tensione alta, è una larga gamma di temperatura è durezza.Per quessa, hè largamente utilizatu in i prudutti di a vita di ogni ghjornu.Cum'è manici per spazzole di denti, bacini pieghevoli, maniglie per utensili da cucina, ganci antiscivolo, braccialetti repellenti di zanzara, tovagliette termoisolanti, tubi d'acqua telescopici, strisce di sigillatura di porte è finestre, etc.

2-Utilizza l'accessori di l'automobile.

Nta l'ultimi anni, l'automobile anu sviluppatu in a direzzione di a ligerezza è a bona prestazione di sicurezza.I Stati Uniti è altri paesi sviluppati anu utilizatu TPE in grande quantità in l'industria di a fabricazione di l'automobile, cum'è i sigilli di l'automobile, i pannelli di strumenti, a strata di prutezzione di u volante, i tubi di ventilazione è di calore, etc. Comparatu cù l'elastomer termoplasticu di poliuretano è poliolefina, TPE hà più. vantaghji in termini di prestazioni è u costu tutale di produzzione.

脚垫

3-Usi accessori elettronichi.

U cable di dati di u telefuninu mobile, u cable per l'auriculare, i tappi sò cuminciati à aduprà elastomeru termoplasticu TPE, amichevule à l'ambiente è micca tossicu, cù un'eccellente resilienza è un rendimentu di lacrime di tensione, pò esse persunalizatu per una sensazione antiaderente suave è liscia, superficia ghiacciata o delicata, fisica. adattazione di una larga gamma di proprietà.

4-Usu di qualità di cuntattu alimentari.

Perchè u materiale TPE hà una bona tenuta à l'aria è pò esse autoclavatu, ùn hè micca tossicu è risponde à u standard di qualità di u cuntattu di l'alimentariu, hè adattatu per a fabricazione di stoviglie per i zitelli, bavaglini impermeabili, manici di cucchiai di pasti ricoperti di gomma, utensili di cucina, cesti drenanti pieghevoli, bidoni pieghevoli è cusì.

3

TPE ùn hè micca solu utilizatu per questi scopi, ma ancu com'è accessori in parechji spazii.Tuttavia, ghjoca un rolu vitale in tutta a gamma diprudutti di plastica.U mutivu principale hè chì TPE hè un materiale mudificatu è i so paràmetri fisichi ponu esse cambiati secondu diversi prudutti è diversi scenarii d'applicazione.


Tempu di post: 30-novembre-2022

Cunnette

Dàci un gridu
Sè avete un schedariu di disegnu 3D / 2D pò furnisce a nostra riferenza, mandate direttamente per email.
Ricevi l'aghjurnamenti per email

Mandate u vostru messagiu à noi: