Chì sò l'applicazioni è e caratteristiche di i stampi di silicone?

U muffa di silicone, cunnisciuta ancu com'è muffa di vacuum, si riferisce à l'usu di u mudellu originale per fà un muffa di silicone in un statu di vacuum, è versà cù PU, silicone, nylon ABS è altri materiali in un statu di vacuum, per clone u mudellu originale. .A replica di u listessu mudellu, a tarifa di risturazione righjunghji 99,8%.

U costu di pruduzzione di u muffa di silicone hè bassu, ùn hè micca necessariu l'apertura di u moldu, u ciculu di produzzione hè curtu, è a vita di serviziu hè di circa 15-25 volte.Hè adattatu per a persunalizazione di picculu batch.Allora chì hè u muffa di silicone?Chì sò l'applicazioni è e caratteristiche?

01

Prucessu di stampa di silicone

I materiali compositi di muffa di silicone includenu: ABS, PC, PP, PMMA, PVC, gomma, materiali resistenti à alta temperatura è altri materiali.

1. Prototipu di fabricazione: Sicondu disegni 3D,prototipisò fabbricati da machining CNC, prototipazione rapida laser SLA o stampa 3D.

2. Pouring the silicone mold: Dopu chì u prototipu hè fattu, a basa di u moldu hè fatta, u prototipu hè fissu, è u silicone hè versatu.Dopu à 8 ore di siccà, u moldu hè apertu per caccià u prototipu, è u moldu di silicone hè cumpletu.

3. Injection molding: inject u materiale plasticu liquidu in u moldu di silicone, curà per 30-60 minuti in un incubatore à 60 ° -70 °, è poi liberate u moldu, se ne necessariu, in una incubatrice à 70 ° -80 °. Una cura secundaria di 2-3 ore hè realizata.In circustanze normale, a vita di serviziu di u muffa di silicone hè 15-20 volte.

02

Chì sò l'applicazioni di stampi di silicone?

1. Prototipu di plastica: a so materia prima hè plastica, principarmenti u prototipu di certi prudutti di plastica, cum'è televisioni, monitori, telefoni è cusì.A resina fotosensibile più cumuna in a prova di prototipu 3D hè u prototipu di plastica.

2. Prototipu di laminazione di silicone: a so materia prima hè u silicone, chì hè principalmente utilizatu per vede a forma di u disignu di u produttu, cum'è l'automobile, i telefuni mobili, i ghjoculi, l'artighjanu, i bisogni di ogni ghjornu, etc.

03

Vantaghji è caratteristiche di u Silicone Overmolding

1. I vantaghji di u vacuum complex molding anu u so vantaghji cumparatu cù l'altri artisgiani di a manu, è anu e seguenti caratteristiche: senza apertura di muffa, bassu costu di trasfurmazioni, ciculu di produzzione cortu, altu gradu di simulazione, adattatu per a pruduzzione di picculi batch è altre caratteristiche.Favuratu da l'industria di l'alta tecnulugia, u muffa composta di silicone pò accelerà u prugressu di ricerca è sviluppu è evità perdi inutili di fondi è costi di tempu durante u periodu di ricerca è sviluppu.

2. E caratteristiche di i picculi lotti di prototipi di muffa di silicone

1) U muffa di silicone ùn si deforma nè si riduce;hè resistente à a temperatura alta è pò esse usata ripetutamente dopu chì u moldu hè furmatu;furnisce comodità per l'imitazione di u produttu;

2) I muffa di silicone sò boni è anu un ciculu di fabricazione cortu, chì ponu impedisce pèrdite innecessarii prima di apre u muffa.


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2022

Cunnette

Dàci un gridu
Sè avete un schedariu di disegnu 3D / 2D pò furnisce a nostra riferenza, mandate direttamente per email.
Ricevi l'aghjurnamenti per email

Mandate u vostru messagiu à noi: