Chì sò i vantaghji di l'usu di e porte chjuche in i stampi di iniezione?

A forma è a dimensione di e porte instampi à iniezionehannu una grande influenza nant'à a qualità di parti di plastica, cusì avemu di solitu aduprà picculi porte in muffa iniezione.

 

1) I porti chjuchi ponu aumentà u flussu di materiale attraversu.Ci hè una grande differenza di pressione trà e duie estremità di a porta chjuca, chì pò riduce a viscosità apparente di u funnu è facenu faciule per riempie u moldu.

 

2) A piccula porta pò aumentà a temperatura di a fusione è cresce a fluidità.A resistenza di attritu à a piccula porta hè grande, quandu u funnu passa per u cancellu, una parte di l'energia hè trasfurmata in u calore di attritu è ​​si riscalda, chì hè bonu per migliurà a qualità di pezzi di plastica di muru sottile o di pezzi di plastica cù mudelli fini. .

 

3) I porti chjuchi ponu cuntrullà è accurtà u tempu di rifornimentu, riduce u stress internu di e parti di plastica è accurtà u ciculu di mudificazione.In l'iniezione, a tappa di mantene a pressione cuntinueghja finu à a condensazione à a porta.A piccula porta si condensa rapidamente è u tempu di rifornimentu hè cortu, chì riduce l'orientazione di a condensazione è a tensione di condensazione di a macromolecula è riduce assai l'estresse internu di u rifornimentu.L'adattazione di e porte chjuche à a chjusura pò ancu cuntrullà currettamente u tempu di rifornimentu è migliurà a qualità di e parti di plastica.

 

4) A piccula porta pò equilibrà a tarifa di alimentazione di ogni cavità.Solu dopu chì u canali di flussu hè pienu è hà abbastanza pressione, i cavità ponu esse chjappi cù u tempu simili, chì ponu migliurà u sbilanciamentu di a velocità di alimentazione di ogni cavità.

 

5) Facile à tagliate e parti di plastica.I porti chjuchi ponu esse eliminati rapidamente da a manu.Picculi porti lascianu picculi tracce dopu a rimozione, chì reduce u tempu di trimming.Tuttavia, a porta troppu chjuca aumenterà assai a resistenza di flussu è allargà u tempu di riempimentu di u moldu.A fusione cù viscosità alta è a fusione cù un picculu effettu di u tassu di cisura nantu à a viscosità apparente ùn deve esse usata.


Tempu di post: 24-aug-2022

Cunnette

Dàci un gridu
Sè avete un schedariu di disegnu 3D / 2D pò furnisce a nostra riferenza, mandate direttamente per email.
Ricevi l'aghjurnamenti per email

Mandate u vostru messagiu à noi: