U prucessu di stampatura di stampatura à iniezione TPU

Cù u sviluppu cuntinuu di l'ecunumia è u prugressu cuntinuu di a sucetà, hà furnitu una ricchezza di beni di cunsumu materiale, creendu boni cundizioni per migliurà i standard di vita di e persone è perseguite una vita persunalizata, accelerà cusì a dumanda di beni di cunsumu materiale, è TPU. I prudutti sò unu di elli, allora chì deve esse attentu à u prucessu di stampa di iniezione TPU?In seguitu, avemu da presentà in detail.

1. A vitezza d'iniezione è a pusizione di cunversione di pressione deve esse stabilitu accurately.A pusizioni imprecisa aumenterà a difficultà di l'analisi di a causa, chì ùn hè micca favurevule à l'ajustamentu di u prucessu rapidu è precisu.

2. Quandu u cuntenutu di umidità di TPU supera u 0,2%, ùn avarà micca solu l'aspettu di u pruduttu, ma ancu e proprietà meccaniche seranu ovviamente deteriorate, è u produttu injezione-molded avarà una mala elasticità è una forza bassa.Dunque, deve esse seccu à una temperatura di 80 ° C à 110 ° C per 2 à 3 ore prima di l'injection molding.

3. U cuntrollu di a temperatura di trasfurmazioni hà una influenza cruciale nantu à a dimensione finale, a forma è a deformazione di u pruduttu.A temperatura di trasfurmazioni dipende da u gradu di TPU è e cundizioni specifiche di u disignu di u moldu.A tendenza generale hè chì per ottene una piccula diminuzione, hè necessariu d'aumentà a temperatura di trasfurmazioni.

4. A prissioni di mantene lentu è longu tempu portanu à l'orientazione moleculare.Ancu s'ellu hè pussibule di ottene una dimensione di produttu più chjuca, a deformazione di u produttu hè grande, è a diffarenza trà a shrinkage transversale è longitudinale hè grande.A grande pressione di tenuta pruvucarà ancu u colloide à esse cumpressatu in u muffa, è a dimensione di u pruduttu dopu a demolding hè più grande di a dimensione di a cavità di u muffa.

5. L'scelta di u mudellu di a machina iniezione deve esse apprupriata.Piccula tagliaprudutti di stampatura à iniezionedeve esse sceltu cum'è picculi macchine iniezione cum'è pussibule, in modu à aumentà a corsa di iniezione, facilità u cuntrollu di pusizioni, è cunvertisce raghjone vitezza è pressione di iniezione.

6. U canna di a machina injection injection deve esse pulita, è u mischju di assai pochi altri materia prima hà da riduce a forza miccanica di u pruduttu.I barili puliti cù ABS, PMMA è PE duveranu esse puliti di novu cù materiale di ugelli TPU prima di l'iniezione per caccià i materiali residuali in a canna.Quandu si pulisce a tramoggia, una attenzione speciale deve esse pagata à a pulizia di una piccula quantità di materia prima cù altre proprietà in a parte di cunnessione trà a tramoggia è a basa di a macchina di stampaggio iniezione.Sta parte hè facilmente trascurata da a maiò parte di i travagliadori tecnichi in a produzzione.


Tempu di post: Jul-13-2022

Cunnette

Dàci un gridu
Sè avete un schedariu di disegnu 3D / 2D pò furnisce a nostra riferenza, mandate direttamente per email.
Ricevi l'aghjurnamenti per email

Mandate u vostru messagiu à noi: