I prudutti di stampa in iniezione in a vita di ogni ghjornu

Tutti i prudutti stampati dastampaggio a iniezioneMacchine sò prudutti stampati à iniezione.Cumpresu i termoplastichi è avà alcuni prudutti di stampaggio per iniezione termo-set.Una di e caratteristiche più impurtanti di i prudutti termoplastici hè chì a materia prima pò esse injected ripetutamente, ma alcune proprietà fisiche è chimiche di e materie prime seranu ridutte.Per quessa, di solitu i prudutti di stampatura iniezione high-end ùn anu micca aduprà materie prime di novu.

1. Prudutti injection molding in l 'industria medicale

Attualmente, ci sò una larga gamma diprudutti stampatiin l'industria medica, cum'è un contagocce PPT altamente trasparente, un termometru elettronicu, una stampatura à iniezione di un sprayer, un prototipu medico di un strumentu di scrittura laser, una fisioterapia, una compressa calda, un protettore di u collu, una cunchiglia di plastica, una cassetta di attrezzi medicale affilata, una cunchiglia di detector di virus medicale. urale X-ray machine cunchiglia è cetara.

1

2. Prudutti injection molding in l 'industria di a casa

In a nostra vita, ci sò cumune picculi ventilatori in manu, cunchiglia umidificatore, cunchiglia riscaldatore, scaldamani rechargeable, mixer, conchiglie per cucina di risu, cunchiglia per climatizzatore, cunchiglia TV, cunchiglia per asciugacapelli, conchiglie per riscaldatore d'acqua, etc.

 

3. Prudutti injection molding in l 'industria imballaggi cosmetichi

In u passatu, assai materiali di imballaggio cusmetichi eranu fatti di materiale di vetru.U principale svantaghju hè chì u materiale hè troppu pisanti, faciule da rompe, è u prezzu hè relativamente caru.Avà, u materiale di vetru hè lentamente rimpiazzatu da u materiale plasticu, chì occupa u 90% di i materiali di imballaggio cosmeticu.

I prudutti cumuni includenu tubi di rossetto, scatole in polvere, tubi di smaltu per labbra, matite per sopracciglia, tubi di balsamo lubrificante, tubi per lucidalabbra, sub-buttiglie, sub-buttiglie è cusì.

DTG hè una fabbrica chì hè stata impegnata in u disignu è a fabricazione di stampi di precisione è a produzzione di prudutti di stampa di precisione per iniezione per parechji anni.A cumpagnia si concentra nantu à furnisce un inseme cumpletu di suluzioni da u disignu di u produttu, a fabricazione di stampi di precisione, l'iniezione è l'assemblea, è u serviziu post-vendita.I prudutti sò largamente usati in l'apparecchi di l'apparecchi per a casa, l'accessori Shell, i pezzi di iniezione di l'equipaggiu medicale è medicale, i pezzi di iniezione di imballaggi cosmetichi è altri campi.

Se necessariu, benvenutu à dumandà!


Tempu di Postu: Mar-03-2022

Cunnette

Dàci un gridu
Sè avete un schedariu di disegnu 3D / 2D pò furnisce a nostra riferenza, mandate direttamente per email.
Ricevi l'aghjurnamenti per email

Mandate u vostru messagiu à noi: