A diffarenza trà u muffa di plastica è u muffa di casting

Muffa plasticahè l'abbreviazione di un muffa cumminata per a compressione, l'estrusione, l'iniezione, u soffiu è l'estrusione di schiuma bassa.Die-casting die hè un metudu di casting die forging liquidu, un prucessu finitu nant'à una die-casting die forging machine à die.Allora chì hè a diffarenza trà un moldu di plastica è un muffa di die-casting?

 

1. In generale, u muffa di die-casting hè relativamente corroded, è a superficia esterna hè generalmente blued.

2. A cavità generale di u muffa di die-casting deve esse nitruratu per impediscenu chì l'aliagiu si appiccica à a cavità.

3. A pressione d'iniezione di u muffa di die-casting hè grande, cusì u mudellu hè necessariu per esse relativamente più grossu per prevene a deformazione.

4. A porta di u muffa di die-casting hè sfarente da quella di u moldu di iniezione, chì esige una pressione alta di u conu split per decompone u flussu.

5. U molding hè inconsistente, a vitezza di l'iniezione di u muffa di die-casting hè veloce, è a pressione di iniezione hè una tappa.U moldu di plastica hè generalmente injected in parechje tappe per mantene a pressione;

6. In generale, u moldu di plastica pò esse esauritu da u ditale, a superficia di partitura, etc. U muffa di die-casting deve avè un groove di scarico è un saccu di cullezione di scorie.

7. A superficia di partitura di u muffa di die-casting hà esigenze più altu, perchè a fluidità di l'alia hè assai megliu cà quella di u plasticu, è hè assai periculosa per l'alta temperatura è u flussu di materiale d'alta pressione per vulà fora di a partitura. superficia.

8. U nucleu di muffa di muffa die-casting ùn hà micca bisognu à esse sbulicatu, perchè a temperatura in a cavità die supera i gradi 700 durante u die-casting, cusì ogni molding hè equivalenti à quenching una volta, è a cavità die diventerà più dura è più dura. , Mentre chì i muffa di plastica generale deve esse spentu sopra HRC52.

9. In cunfrontu cù u muffa plastica, a liberazione currispundente di a parte mobile di u muffa di u muffa (cum'è u slider di u core-pulling) hè più grande, perchè l'alta temperatura di u prucessu di casting pruvucarà espansione termale, è se a liberazione hè troppu chjuca, u muffa sarà stuck.

10. I muffa di die-casting sò stampi di dui platti chì sò aperti à un tempu.Diversi stampi di plastica anu diverse strutture di produttu.I moldi di trè platti sò cumuni.U numaru è a sequenza di l'apertura di u moldu sò assuciati cù a struttura di u moldu.

A nostra sucietà hè stata specializata in u cuncepimentu di muffa, a custruzione di stampi, iniezione di plastica per più di 20 anni.


Tempu di post: May-04-2022

Cunnette

Dàci un gridu
Sè avete un schedariu di disegnu 3D / 2D pò furnisce a nostra riferenza, mandate direttamente per email.
Ricevi l'aghjurnamenti per email

Mandate u vostru messagiu à noi: