L'applicazione di l'overmolding injection molding in processing injection

U prucessu di overmolding hè generalmente utilizatu in ustampaggio a iniezionemetudi di trasfurmazioni sò dui-culore injection molding machine una volta, o cù a macchina di trasfurmazioni injection molding generale utilizendu injection injection sicundariu;pacchettu hardware trasfurmazioni di plastica iniezione di plastica, accessori hardware in u moldu di iniezione per overmolding.

 

1 Tipi di overmolding

Plastic pacchettu Hardware, canusciutu macari comu "hardware chì copre plastica, metallu coveringplastic, ferru chì copre plastica, copper plastica plastica" chiamatu differente, comu lu nomu implica sò pruduzzione parti di metallu hè finitu, è tandu trasfurmazioni iniezione plastica molding.

Plastica copre plastica, ci sò dinù parechji nomi "gomma, plastica, muffa sicundariu, stampa iniezione dui-culore, multi-culore injection molding" tutti appartene à u prucessu di injezione plastica.

 1

2 Materiali per u overmolding

Materiali hardware, parti hardware di i materiali metallichi in principiu, acciaio inox, ottone, aluminiu, terminali di carica, terminali conduttivi, fili, filu d'acciaio, cuscinetti, pezzi stampati di hardware, parti di tornitura di hardware è altre parti metalliche;parte plastica di i materiali cumunimenti usatu sò PC, ABS, PP, POM, TPE, TPU, PVC, PA66, PA6, PA46, gomma dura, gomma molle, plastica mudificata fibru, sò largamente usati in parechji campi.

 

Plastica di u pacchettu di plastica, sia primariu o sicundariu, in fondu tutti i materiali plastichi ponu esse aduprati per u prucessu di overmolding, PC, ABS, PP, POM, TPE, TPU, PVC, PA66, PA6, PA46, gomma dura, gomma molle, fibrosa mudificata. plastica, sti plastichi basi cumuni ingegneria, una larga gamma di appiicazioni.

 

3 Applicazioni di macchina di trasfurmazioni di overmolding cumunimenti usate

Overmolding di dui culori: overmolding plasticu, prudutti d'apparenza, struttura impermeabile, pannelli di l'alloghju, stabilità dimensionale di i prudutti utilizati più.

Overmolding verticale: overmolding hardware, dimensioni strette, difficultà di posizionamentu di overmolding in u pruduttu cù più.

Macchina di stampatura à iniezione verticale rotativa duplex: gran numaru, inconveniente per mette e parti overmolded, è più utilizatu per i prudutti cù u posizionamentu difficiule di i prudutti overmolded.

Macchina di stampatura à iniezione horizontale: ùn ci hè micca prublema in pusizioni di e parti overmolded, è l'operazione ùn hè micca fastidiosa, pò ancu esse usata.

 2

4 Notes nantu à u prucessu di overmolding

Ùn importa micca quale macchina di stampatura à iniezione hè aduprata per l'overmolding, avete bisognu di sceglie a macchina di stampatura iniezione secondu a funzione di u pruduttu, u funziunamentu di l'overmolding, a difficultà di posizionamentu di l'accessori, etc. Strumenta injection molding hè dinù differente.

 

A dimensione di e parti overmolded, u processu di overmolding, a precisione di u muffa, u posizionamentu di u produttu, a scelta di l'operazione è u locu, è a precisione dimensionale sò multiplicate in paragunà à e esigenze di i stampi d'iniezione ordinali.Ancu s'è i requisiti di precisione di u muffa d'iniezione di dui culori sò ancu assai stretti, l'overmold hè più cumplicatu cà u moldu di iniezione di dui culori.

 

5 L'applicazione di u prucessu di overmolding

I prudutti cunduttivi, i manichi di hardware, i prudutti elettrici, i picculi apparecchi, i ventilatori elettrici, i veiculi d'energia novi, i lampi di scrivania è altre applicazioni sò assai largu.


Tempu di Postu: Aug-03-2022

Cunnette

Dàci un gridu
Sè avete un schedariu di disegnu 3D / 2D pò furnisce a nostra riferenza, mandate direttamente per email.
Ricevi l'aghjurnamenti per email

Mandate u vostru messagiu à noi: