Cunniscenza di stampa di plastica in l'industria di stampaggio a iniezione

L'injection molding, simpliciamente parlante, hè un prucessu d'utilizazione di materiali metallici per furmà una cavità in forma di una parte, applicà pressione à u plasticu fluidu fusu per iniettà in a cavità è mantene a pressione per un periudu di tempu, è dopu rinfriscà funnu plastica è caccià a parti finita.Oghje, parlemu di parechje tecniche di mudificazione cumuni.

1. Schiuma

U modellu di schiuma hè un metudu di trasfurmazioni chì forma una struttura porosa in u plasticu per mezu fisicu o chimicu.

发泡

Prucessu:

a.Alimentazione: Pienu u moldu cù a materia prima per esse spuma.

b.Riscaldamentu di Clamping: U riscaldamentu ammorbidisce e particelle, vaporizza l'agente spumante in e cellule, è permette à u mediu di riscaldamentu di penetrà per espansione ulteriormente a materia prima.U molding hè allora ristrettu da a cavità di u moldu.A materia prima espansa riempia tutta a cavità di u moldu è ligami in tuttu.

c.Molding di rinfrescante: Lasciate u pruduttu frescu è demould.

Vantaggi:U pruduttu hà un altu effettu d'insulazione termale è una bona resistenza à l'impattu.

Svantaghji:I marchi di flussu radiali sò facilmente furmati in u fronte di u flussu di materiale.Ch'ella sia schiuma chimica o micro-schiuma, ci sò evidenti marchi di flussu radiale biancu.A qualità di a superficia di e parti hè povira, è ùn hè micca adattatu per e parti cù esigenze di qualità di superficia alta.

 

2. Casting

Hè cunnisciutu ancu cum'èstampatura di colata, un prucessu in quale un polimeru mistu di materia prima di resina liquida hè messu in un moldu per reagisce è solidificà sottu a pressione normale o un ambiente di pressione ligera.Monomeri di nylon è poliamidi Cù l'avanzamentu di a tecnulugia, u cuncettu tradiziunale di casting hè cambiatu, è e suluzioni polimeri è dispersioni cumpresi i pasti è e suluzioni di PVC ponu ancu esse aduprati per u casting.

U molding cast hè stata prima utilizata per resine termoindurenti è più tardi per materiali termoplastici.

浇铸

Prucessu:

a.Preparazione di u moldu: Qualchidunu deve esse preheated.Pulite u moldu, pre-applicà a liberazione di u moldu se ne necessariu, è pre-riscalda u moldu.

b.Configurate u liquidu di casting: mischjà a materia prima plastica, l'agente di cura, u catalizzatore, etc., scaricate l'aria è mette in u moldu.

c.Casting and Curing: A materia prima hè polimerizzata è curata in u moldu per diventà u pruduttu.U prucessu di indurimentu hè cumpletu sottu u riscaldamentu di pressione normale.

d.Smoulding: Smoulding dopu a curazione hè cumpletu.

Vantaggi:L'equipaggiu necessariu hè simplice è ùn hè micca necessariu pressione;i requisiti per a forza di u moldu ùn sò micca altu;u pruduttu hè uniforme è u stress internu hè bassu;a dimensione di u pruduttu hè menu ristretta, è l'equipaggiu di pressione hè simplice;i requisiti di forza di muffa sò bassi;u pezzu di travagliu hè uniforme è u stress internu hè bassu, e restrizioni di dimensione di u travagliu sò chjuchi è ùn hè micca necessariu un equipamentu di pressurizazione.

Svantaghji:U pruduttu piglia assai tempu per furmà è l'efficienza hè bassa.

Applicazione:Diversi profili, tubi, etc. Plexiglass hè u pruduttu di casting plasticu più tipicu.Plexiglass hè un pruduttu di casting plasticu più classicu.

 

3. Muffa di cumpressione

Cunnisciuta ancu com'è trasferimentu di furmagliu di film plasticu, hè un metudu di modellazione di plastica termoindurente.U pezzu di travagliu hè guaritu è ​​​​formatu in a cavità di u moldu dopu à u caldu è a pressa, è dopu riscalda.

压铸

Prucessu:

a.Riscaldamentu di l'alimentazione: Riscalda è ammorbidisce e materie prime.

b.Pressurizazione: Aduprate un flap o un pistone per pressà a materia prima ammorbidita è fusa in u moldu.

c.Formazione: Raffreddamentu è demoulding dopu a furmazione.

Vantaggi:Meno lotti di pezzi di travagliu, costi di travagliu ridotti, stress internu uniforme, è alta precisione dimensionale;menu usura di u muffa pò furmà prudutti cù inserti fini o chì aumentanu u calore.

Svantaghji:Altu costu di fabricazione di muffa;grande perdita di materie prime plastiche.


Tempu di Post: 18-May-2022

Cunnette

Dàci un gridu
Sè avete un schedariu di disegnu 3D / 2D pò furnisce a nostra riferenza, mandate direttamente per email.
Ricevi l'aghjurnamenti per email

Mandate u vostru messagiu à noi: