Cumu cuncepisce u canali di flussu di stampi d'iniezione di precisione?

(1) Punti chjave in u disignu di u percorsu principale di u flussu di una precisionemuffa d'iniezione

U diametru di u canali di flussu principale afecta a pressione, u flussu è u tempu di riempimentu di u muffa di u plasticu fusu durante l'iniezione.

Per facilità a trasfurmazioni di stampi à iniezione di precisione, a strada principale di u flussu ùn hè generalmente fatta direttamente nantu à u muffa, ma cù una manica sprue.In generale, a lunghezza di a manica di a porta deve esse u più corta pussibule per evità una perdita di pressione eccessiva in u flussu di plastica fusa è per riduce i costi di scarti è di fabricazione.

 

(2) Punti chjave in u disignu di manifolds per stampi d'iniezione di precisione

U manifold di stampatura à iniezione di precisione hè un canale per chì u plasticu fusu entre in a cavità di u moldu senza sguillà attraversu cambiamenti in a sezione trasversale è a direzzione di u canali di flussu.

Punti chjave di u disignu di variità:

①L'area di a sezione trasversale di u manifold deve esse u più chjuca pussibule sottu à a cundizione chì risponde à u prucessu di stampa di l'iniezione di precisione.

②U principiu di distribuzione di manifold è cavità hè un arrangiamentu compactu, una distanza raghjone deve esse aduprata assisimmetrica o simmetrica di u centru, in modu chì l'equilibriu di u canali di flussu, in quantu pussibule, riduce l'area tutale di l'area di stampa.

③In generale, a lunghezza di u manifold deve esse u più corta pussibule.

④U numaru di giri in u disignu di u manifold deve esse u minimu pussibule, è ci deve esse una transizione liscia à u turnu, senza anguli sharp.

⑤A rugosità di a superficia generale di a superficia interna di u manifold deve esse Ra1.6.

 


Tempu di post: 19-10-2022

Cunnette

Dàci un gridu
Sè avete un schedariu di disegnu 3D / 2D pò furnisce a nostra riferenza, mandate direttamente per email.
Ricevi l'aghjurnamenti per email

Mandate u vostru messagiu à noi: