Quantu sapete di a poliamide-6?

Nylonhè sempre statu discutitu da tutti.Ricertamenti, parechji clienti DTG utilizanu PA-6 in i so prudutti.Dunque ci piacerebbe parlà di u rendiment è l'applicazione di PA-6 oghje.

Introduzione à PA-6

A poliamida (PA) hè generalmente chjamata nylon, chì hè un polimeru hetero-catena chì cuntene un gruppu amide (-NHCO-) ​​in a catena principale.Pò esse divisu in dui categurie: alifaticu è aromaticu.U più grande materiale di ingegneria termoplastica.

简介

I vantaghji di PA-6

1. High forza miccanica, bona tenacità, è altu tensile è cumpressione.A capacità di assorbe u scossa è a vibrazione di u stress hè forte, è a forza di l'impattu hè assai più altu ch'è quellu di i plastichi ordinali.

2. Resistenza à a fatigue eccezziunale, i pezzi ponu sempre mantene a forza meccanica originale dopu inflections ripetuti per parechje volte.

3. High softening point è resistenza calori.

4. Superficia liscia, picculu coefficient d'attrito, resistente à l'usura.Havi self-lubrication è bassu rumore quandu hè usatu cum'è un cumpunenti miccanicu mobile, è pò esse usatu senza lubricant quandu l 'effettu attritu ùn hè troppu altu.

5. Resistente à a corrosione, assai resistenti à l'alkali è a maiò parte di i suluzioni di u salinu, ancu resistenti à l'acidu debbuli, l'oliu di mutore, a benzina, i composti d'idrocarburi aromatici è i solventi generale, inerte à i cumposti aromatichi, ma micca resistenti à l'acidi forti è l'oxidanti.Pò resiste à l'erosione di gasoline, oliu, grassu, alcolu, sali dèbuli, etc. è hà una bona capacità anti-aging.

6. Hè autoestinguente, non tossicu, inodore, cù una bona resistenza à u clima, è hè inerte à l'erosione biologica, è hà una bona resistenza antibacteriale è mildiu.

7. Hà proprietà elettriche eccellenti, un bonu insulamentu elettricu, una resistenza di u voluminu altu di nylon, una alta tensione di rottura, in un ambiente seccu. Pò esse usatu cum'è materiale insulante di freccia di travagliu, ancu in un ambiente d'alta umidità. pruprietà.Insulazione.

8. I pezzi sò ligeri in pesu, faciuli di tinghje è formanu, è ponu scorri rapidamente per via di a viscosità di fusione bassa.Hè facilitu per riempie u muffa, u puntu di congelazione dopu à u riempimentu hè altu, è a forma pò esse stallata rapidamente, cusì u ciculu di mudificazione hè cortu è l'efficienza di a produzzione hè alta.

缩略图

Disvantages di PA-6

1. Facile d'assorbà l'acqua, l'absorzione d'acqua alta, l'acqua saturata pò ghjunghje à più di 3%.À un certu puntu, affetta a stabilità dimensionale è e proprietà elettriche, in particulare l'ispessimentu di e parti di pareti sottili anu un impattu maiò, è l'absorzione d'acqua riducerà ancu assai a forza meccanica di u plasticu.

2. Poveru resistenza di luce, si oxidizerà cù l'ossigenu in l'aria in un ambientu longu à a temperatura alta, è u culore turnerà marrone à u principiu, è dopu a superficia serà rottu è crackata.

3. A tecnulugia di mudificazione di iniezione hà esigenze strette, è a prisenza di traccia di umidità pruvucarà un gran dannu à a qualità di mudificazione;a stabilità dimensionale di u pruduttu hè difficiule di cuntrullà per via di espansione termale;l'esistenza di anguli sharp in u pruduttu porta à a cuncentrazione di stress è riduce a forza meccanica;u gruixu di u muru Se ùn hè micca uniforme, porta à a distorsione è a deformazione di u travagliu;L'equipaggiu d'alta precisione hè necessariu per u post-processamentu di a pezza.

4. Assorbe l'acqua è l'alkohol è swell, micca resistente à l'acidu forte è l'oxidante, è ùn pò micca esse usatu cum'è materiale resistente à l'acidu.

Applicazioni

1. fette di qualità di fibra

Pò esse usatu per a filatura di seta civile, fà biancheria intima, calzini, camicie, etc.;per filatura di seta industriale, fabbricazione di corde di pneumatici, fili di tela, paracadute, materiali isolanti, reti da pesca, cinture di sicurezza, ecc.

2. Ingegneria fette di qualità plastica

Pò esse usatu per pruduce ingranaggi di macchine di precisione, carcasse, tubi, cuntenituri resistenti à l'oliu, giacche di cable, parti d'equipaggiu per l'industria tessili, etc.

3. Pull film grade sectioning

Pò esse usatu in l'industria di imballaggio, cum'è imballaggi alimentari, imballaggi medichi, etc.

药盒

4. Nylon Composite

It includes nylon resistente à l'impattu, rinfurzatu nylon high-temperature, etc., Si pò ièssiri usatu pi fari apparecchi cù bisogni spiciali, cum'è nylon rinfurzatu high-temperature pò ièssiri usatu pi fari trapani impattu, tosaerba, etc.

5. I prudutti di l'automobile

Attualmente, ci sò parechji tippi di prudutti di l'automobile PA6, cum'è a scatula di radiatore, a scatula di riscaldamentu, a lama di radiatore, a copertina di a colonna di sterzo, a tappa di u fanale di coda, a tappa di l'ingranaggio di cronometraggio, a pala di ventilatore, vari ingranaggi, a camera d'acqua di radiatore, a carcassa di filtru d'aria, a entrata. Collettori d'aria, interruttori di cuntrollu, condotti di aspirazione, tubi di cunnessione di vacuum, airbags, carcasse di strumenti elettrici, tergicristalli, giranti di pompa, cuscinetti, boccole, sedi di valvola, maniglie di porte, copre di rote, ecc. parti, parti di u corpu è airbags è altre parti.

Hè tuttu per a spartera d'oghje. DTG vi furnisce servizii unicu, cum'è u disignu di l'aspettu, u disignu di u produttu, a fabricazione di prototipi, a fabricazione di stampi, a stampa à iniezione, l'assemblamentu di u produttu, l'imballaggio è u trasportu, etc. Se necessariu, benvenutu à cuntattateci.


Tempu di post: 29-ghjugnu-2022

Cunnette

Dàci un gridu
Sè avete un schedariu di disegnu 3D / 2D pò furnisce a nostra riferenza, mandate direttamente per email.
Ricevi l'aghjurnamenti per email

Mandate u vostru messagiu à noi: