Cumu hè trattatu u muffa di iniezione plastica per pruduce prudutti di plastica?

Siccomu l'esseri umani sò intruti in a sucietà industriale, a produzzione di ogni tipu di prudutti hè stata liberata da u travagliu manuale, a produzzione di machini automatizati hè stata populari in tutti i campi di a vita, è a produzzione di prudutti di plastica ùn hè micca eccezzioni, oghje i prudutti di plastica sò. processatu da una macchina di stampaggio a iniezione, cum'è e cunchiglia di diversi apparecchi di casa è prudutti digitali chì sò cumuni in a nostra vita di ogni ghjornu sò trattati dastampaggio a iniezione.Cumu hè trattatu un pruduttu plasticu cumpletu in a macchina di stampaggio per iniezione?

   1. Riscaldamentu è preplasticization

A vite hè guidata da u sistema di guida, u materiale da a tramoggia in avanti, compacted, in u cilindru fora di u riscaldatore, a vite è a canna di u cisatu, u attritu sottu à l'effettu di mistura, u materiale si scioglie gradualmente, in u capu di l'. baril hà accumulatu una certa quantità di plastica fusa, sottu à a prissioni di u funnu, u vitu torna lentamente.A distanza di ritirata dipende da a quantità necessaria per una iniezione da u dispositivu di misurazione per aghjustà, quandu u voluminu di iniezione predeterminatu hè ghjuntu, a vite cessà di rotazione è di ritirata.

    2. Clamping è serratura

U meccanismo di clamping spinge a piastra di muffa è a parte mobile di u muffa muntata nantu à a piastra di muffa mobile per chjude è chjude u muffa cù a parte mobile di u muffa nantu à a piastra di muffa mobile per assicurà chì una forza di clamping sufficiente pò esse furnita per chjude u muffa. muffa durante u muffa.

    3. Movimentu avanti di unità injection

Quandu a chjusura di u muffa hè finita, tuttu u sediu di l'iniezione hè imbuttatu è avanzatu in modu chì l'injector injector si adatta cumpletamente cù l'apertura di sprue principale di u moldu.

    4.Injection è pressure-holding

Dopu chì a serratura di u muffa è l'ugello si adattanu cumplettamente à u muffa, u cilindru idraulicu d'iniezione entra in l'oliu d'alta pressione è spinge a vite in avanti in quantu à u canna per injectà a fusione accumulata in a testa di u canna in a cavità di u muffa cù una pressione sufficiente, chì face u vulume plasticu per shrink per a diminuzione di a temperatura.Per assicurà a densità, a precisione dimensionale è e proprietà meccaniche di e parti di plastica, hè necessariu di mantene una certa pressione nantu à a fusione in a cavità di u moldu per rinfurzà u materiale.

    5. Scaricamentu di pressione

Quandu u funnu à a porta di u moldu hè congelatu, a pressione pò esse scaricata.

    6. Dispositivu injection backing up

In generale, dopu chì u scaricamentu hè finitu, a vite pò rotà è retrocede per compie u prossimu prucessu di riempimentu è di preplastizazione.

   7. Aprite u moldu è eject i pezzi di plastica

Dopu chì i pezzi di plastica in a cavità di u moldu sò rinfriscati è stabiliti, u mecanismu di clamping apre u moldu è spinge fora i pezzi di plastica in u moldu.

Da tandu, un pruduttu plasticu cumpleta hè cunsideratu cumpletu, sicuru, a maiò parte di e parti di plastica deve esse seguitatu da spraying oliu, silk-screening, hot stamping, incisione laser è altri prucessi ausiliari, è poi assemblatu cù altri prudutti, è infine furmà un pruduttu cumpletu prima di u finale à e mani di i cunsumatori.


Tempu di pubblicazione: 14-sep-2022

Cunnette

Dàci un gridu
Sè avete un schedariu di disegnu 3D / 2D pò furnisce a nostra riferenza, mandate direttamente per email.
Ricevi l'aghjurnamenti per email

Mandate u vostru messagiu à noi: