Cunsiderazioni per a selezzione è l'applicazione di runners caldi per i muffa

Per escludiri o riduce u fallimentu in usu quant'è pussibule, i seguenti cose deve esse nutatu quandu selezziunate è applicà u sistema di runner caldu.

1.L'scelta di u metudu di riscaldamentu

Metudu di riscaldamentu internu: a struttura di l'ugelli di riscaldamentu internu hè più cumplessa, u costu hè più altu, i pezzi sò difficiuli di rimpiazzà, i requisiti di l'elementu di riscaldamentu elettricu sò più alti.U riscaldatore hè piazzatu à mezu à u corridore, pruducerà u flussu circular, aumentendu l'area di attritu di u condensatore, a caduta di pressione pò esse quant'è trè volte u nozzle di calore esternu.

Ma perchè l'elementu calefactoriu di u riscaldamentu internu hè situatu in u corpu di torpedo in u boccu, tuttu u calore hè furnitu à u materiale, cusì a perdita di calore hè chjuca è pò salvà l'electricità.Se si usa una porta puntuale, a punta di u corpu di u torpedo hè guardatu in u centru di a porta, chì facilita u tagliu di a porta dopu à l'iniezione è face u stress residuale di a parte plastica più bassu per via di a condensazione tarda di a porta. .

Metudu di riscaldamentu esternu: A bocca di riscaldamentu esternu pò eliminà a film fridda è riduce a perdita di pressione.À u listessu tempu, per via di a so struttura simplice, di trasfurmazioni faciule, è di termocoppia installata in u mità di l'ugettu in modu chì u cuntrollu di a temperatura hè precisu è altri vantaghji, attualmente in produzzione hè stata comunmente utilizata.Ma a perdita di calore di l'ugello di calore esternu hè più grande, micca cusì efficiente in energia cum'è l'ugello di calore internu.

2. A scelta di a forma di porta

U disignu è a selezzione di a porta influenza direttamente a qualità di e parti di plastica.In l'appiecazione di u sistema di corridore caldu, secondu a fluidità di a resina, a temperatura di u modellu è i requisiti di qualità di u produttu per sceglie a forma di porta approprita, per prevene u fenomenu di salivazione, dripping materiale, perdite è cambiamentu di culore.

mètudu cuntrollu 3.Temperature

Quandu a forma di a porta hè determinata, u cuntrollu di a fluttuazione di a temperatura di fusione ghjucà un rolu chjave in a qualità di e parti di plastica.Parechje volte u materiale scorched, a degradazione o u fenomenu di bloccu di u canali di flussu hè principalmente causatu da un cuntrollu di temperatura impropriu, in particulare per i plastichi sensibili à u calore, spessu necessitanu una risposta rapida è precisa à i fluttuazioni di a temperatura.

Per questu scopu, l'elementu di riscaldamentu deve esse ragiunamente stabilitu per prevene u surriscaldamentu lucale, per assicurà chì l'elementu riscaldante è a piastra di corridore o ugello cù u spaziu per minimizzà a perdita di calore, è deve pruvà à sceglie un controller di temperatura elettronicu più avanzatu per scuntrà a temperatura. esigenze di cuntrollu.

4.The equilibriu temperatura è prissioni di u calculu manifold

U scopu di u sistema di corridore caldu hè di injectà u plasticu caldu da a bocca di a macchina per l'injezione, passa per u corridore caldu à a listessa temperatura è distribuisce a fusione à ogni porta di u moldu cù una pressione equilibrata, cusì a distribuzione di temperatura. di l'area di riscaldamentu di ogni corridore è a pressione di u funnu chì scorri in ogni porta deve esse calculata.

Càlculu di l'offset di u centru di a bocca è di a porta di a manica per via di l'espansione termica.In altri palori, deve esse assicuratu chì a linea centrale di a bocca calda (espansa) è a manica di porta fridda (micca allargata) ponu esse posizionati è allinati cù precisione.

5.Calculazione di perdita di calore

U corridore riscaldatu internamente hè circundatu è sustinutu da a manica di muffa rinfriscata, cusì a perdita di calore dovuta à a radiazione di calore è u cuntattu direttu (conduzzione) deve esse calculata u più precisamente pussibule, altrimenti u diametru attuale di u corridore serà più chjucu per via di l'ingrossu di u corridore. capa di condensazione nantu à u muru di u corridore.

6.Installazione di u piattu runner

I dui aspetti di l'insulazione termale è a pressione d'iniezione deve esse cunsideratu cumplettamente.Di solitu stallatu trà a piastra di corridore è u cuscinu di u mudellu è u supportu, chì da una banda pò sustene a pressione d'iniezione, per evità a deformazione di a piastra di corridore è u fenomenu di fuga di materiale, per un'altra banda, pò ancu riduce a perdita di calore.

7.Maintenance di sistema di runner caldu

Per u muffa di u corridore caldu, l'usu di mantenimentu preventivu regulare di cumpunenti di corridore caldu hè assai impurtante, stu travagliu include teste elettriche, cumpunenti di sigillatura è l'ispezione di filu di cunnessione è a pulizia di i cumpunenti u travagliu bruttu.


Tempu di post: Jul-20-2022

Cunnette

Dàci un gridu
Sè avete un schedariu di disegnu 3D / 2D pò furnisce a nostra riferenza, mandate direttamente per email.
Ricevi l'aghjurnamenti per email

Mandate u vostru messagiu à noi: