Vantaghji di u prucessu di furmagliu di silicone

Principiu di muffa di silicone: Prima, uprototipuparte di u pruduttu hè trattatu da stampa 3D o CNC, è a materia prima di silicone liquidu di u moldu hè aduprata per cumminà cù PU, resina di poliuretano, resina epossidica, PU trasparente, POM-like, gomma-like, PA-like, PE -like, ABS è altri materiali sò usati per versà sottu u vacuum per ripruduce a stessa replica cum'è a parte prototipu.Se ci hè un requisitu di culore, i pigmenti ponu esse aghjuntu à u materiale di casting, o ponu esse tinti o pittati dopu in u pruduttu per ottene diverse culori di e parti.

 

Applicazione industriale

U prucessu di stampa di silicone hè largamente utilizatu in l'aeronautica, l'automobile, l'apparecchi domestici, i ghjoculi è l'equipaggiu medicale è altri campi.Hè adattatu per a pruduzzione di prova di picculi lotti (20-30 pezzi) di campioni in u novu stadiu di sviluppu di produttu, è hè particularmente utilizatu per a produzzione di picculi lotti di pezzi di plastica in u prucessu di R&D è di cuncepimentu di pezzi d'auto per u rendiment. essais, essais di strada è altri travaglii di pruduzzione di prova.I pezzi plastichi cumuni in l'automobile, cum'è carcasse di climatizzatore, paraurti, condotti d'aria, ammortizzatori rivestiti di gomma, manifolds d'admission, console centrale, pannelli di strumenti, etc., ponu esse fabbricati rapidamente in picculi lotti utilizendu u prucessu di moldura di compositu di silicone durante a prova. prucessu di pruduzzioni.

 

Funzioni notevuli

1. Prestazione rapida: Quandu u muffa di silicone hà un prototipu, pò esse fattu in 24 ore, è u pruduttu pò esse versatu è replicatu.

2. Prestazione di simulazione: I muffa di silicone ponu fà stampi di silicone cù strutture cumplessi è mudelli fini, chì ponu chjaramente delineare e linee fini nantu à a superficia di u pruduttu è riproduce bè e caratteristiche fine nantu à e parti di prototipu.

3. Prestazione di demoulding: A causa di a bona flessibilità è elasticità di i muffa di silicone, per i pezzi cù strutture cumplessi è grooves profondi, i pezzi ponu esse eliminati direttamente dopu à versà, senza aumentà l'angolo di u prugettu è simplificà u disignu di u moldu quantu pussibule.

4. Prestazione di replicazione: a gomma di silicone RTV hà una simulazione eccellente è un tassu di shrinkage estremamente bassu (circa 3 ‰), è basicamente ùn perde micca a precisione dimensionale di e parti.Hè un excelente materiale di moldu.Puderà fà rapidamente 20-30 pezzi di u stessu pruduttu cù un moldu di silicone.

5. Scopu di a selezzione: Materiali di muffa di silicone compositu pò esse largamente scelti, chì ponu esse ABS-like, resina di poliuretano, PP, nylon, gomma-like, PA-like, PE-like, PMMA / PC, parti trasparenti, parti di gomma molle. (40-90shord) D), parti à alta temperatura, ignifughi è altri materiali.

 

U sopra hè una introduzione à i vantaghji di u prucessu di moldura cumplessu di silicone in l'industria.A fabbrica DTG hà una sperienza matura in u prucessu di formatura di composti di silicone.Sè avete bisognu, sentite liberu di dumandà.


Tempu di post: 22-jun-2022

Cunnette

Dàci un gridu
Sè avete un schedariu di disegnu 3D / 2D pò furnisce a nostra riferenza, mandate direttamente per email.
Ricevi l'aghjurnamenti per email

Mandate u vostru messagiu à noi: